Cum sa slabesti sanatos (2) – Consuma ton

Daca si tu te confrunti cu problema kilogramelor in plus, iti propunem o serie de 4 articole legate de slăbitul sănătos. Iată ce (poate) nu știai despre ce trebuie să faci pentru a slăbi în mod natural și eficient:

dieta sanatoasa

 

  1. În general, fructele sau alimentele care necesită decojire sau desfacerea individuală înseamnă mai mult timp alocat mesei și astfel ajungi, deci, la o masă luată corect și poate mai mică din punct de vedere cantitativ. În același timp, vorbim și despre o cantitate foarte importantă de proteine și fibre.
  2. Ai grijă la băuturile care conțin alcool. Un pahar poate fi în regulă, însă cantitatea de calorii crește și ea odată cu cantitatea de băutură consumată. Și… nu știm dacă ai observat, dar întotdeauna alături de aceste băuturi apar și gustări. De ce? Un studiu decent arată că alcoolul face creierul femeilor mai sensibil la mirosul de mâncare și astfel cresc și șansele meselor suplimentare.
  3. Introdu în meniu acizi grași mononesaturați, ideali în lupta împotriva kilogramelor în plus. Adaugă alune sau nuci în salate, stropește cu ulei de măsline legumele gătite la abur sau pune în farfuria de la mic dejun un sfert de avocado.
  4. Ai grijă cât zahăr mănânci. Și cel mai probabil mănânci mult mai mult decât știi. În medie, o persoană consumă zilnic 22 lingurițe de zahăr, de trei ori mai mult decât este recomandat de Asociația Americană a Inimii. Acesta este adăugat în pâine, sosuri sau condimente. Citește cu atenție etichetele: ingredientele apar în ordinea cantității din produs, așa că dacă zahărul este la început, pune produsul la locul său.
  5. Consumă ton. Acest deliciu al persoanelor care țin un regim alimentar este de nelipsit din meniu. Asortează-l salatelor, pastelor sau biscuiților și asigură-te că gustarea dintre mese este una sănătoasă. Unde mai pui și că la doar 157 calorii găsești 25 de grame de proteine sănătoase.
  6. Nu te zgârci la consumul de spanac. Spanacul, dar și alte legume verzi au un conținut ridicat de magneziu, care reglează până la 300 de funcții din organism. Un studiu din 2013 a arătat că persoanele care consumă suficient magneziu au mult mai scăzute nivelurile de zahăr și insulină din sânge – factori importanți în scăderea în greutate.
  7. Adu-ți mai des aminte de pește. Acizii grași Omega 3 din somon, ton, hering sau alți pești te ajută să arzi mai ușor grăsimile din corp.
  8. Mănâncă o supă înainte de sandwich. Studiile arată că dacă mănânci o supă de orice fel înainte de prânz, reduci cu până la 20% aportul de calorii.
  9. Completează proteinele cu fructele. Dacă bananele, merele sau căpșunile sunt foarte bune pentru organism, dar și pentru talia ta, află că le poți face chiar excelente! Cum? Consumă alături de ele un pahar de lapte slab sau pune pe o jumătate de avocado brânză cottage și îți vei mulțumi la final.
  10. Înlocuiește pâinea albă cu cea integrală și vei contribui cu siguranță la a menține greutatea la cote normale.

Primul articol poţi îl citeşti aiciContinuarea, săptămâna viitoare. Pe curând!