Cum prevenim aparitia durerilor articulare?

Articulațiile facilitează mobilitatea si flexibilitatea corpului. Iată cateva metode prin care îți poți proteja articulațiile și preveni din timp apariția durerilor articulare.

Cum prevenim aparitia durerilor articulare

  • Atenție la postură! Dacă ai un job care presupune foarte mult stat pe scaun, asigură-te că poziția gâtului, a spatelui este una comodă, care solicită cât mai puțin articulațiile. De asemenea, găsește un echilibru între statul jos și mers.
  • Ține-ți greutatea sub control! Fiecare kilogram în plus crește de aproape 4 ori presiunea pe genunchi, iar cercetările au arătat că scăderea în greutate reduce semnificativ riscul de osteoartrită la genunchi. Un stil de viață sănătos și o dietă echilibrată vor face minuni pentru articulațiile tale.
  • Nu încerca să fii tot timpul în pas cu moda! Mai ales dacă acest lucru vine la pachet cu riscuri de afecțiuni articulare. Pantofii cu toc, încălțămintea strâmtă sau rigidă sunt adevărate bombe cu ceas pentru articulațiile tale. Nu tot ce arată bine face bine!
  • Un corp relaxat, articulații sănătoase! Include în viața ta metode de relaxare și detensionare a mușchilor și articulațiilor. Poți opta pentru sesiuni de masaj sau poți alege activități recreative precum înotul sau yoga. Relaxează-te! Articulațiile tale îți vor mulțumii pentru asta!
  • Consumă pește! Dacă ai dureri articulare, preparatele care contin pește te-ar putea ajută. Somonul și macroul sunt surse de acizi grași omega-3, care contribuie la menținerea sănătății articulațiilor. De asemenea, reduc inflamația, care provoacă dureri articulare și sensibilitate. Nu-ti place peștele? Poți încerca, în schimb, capsulele cu  Omega 3. 
  • Aveți grijă când ridicați sau  tranportati greutățiPurtați sacoșele pe antebrațe, în loc  le țineți în mâini. Acest lucru permite  mușchii și articulațiile antebratelor să preia greutatea.

Dacă ai probleme cu articulațiile, poti incerca Crema Calmanta si Complexul pentru Articulatii.