Mersul pe jos presupune folosirea a peste 200 grupe de muschi.

Asigura-te de buna lor functionare.

Histamina eliberata de corp atunci cand esti intepat este cea care da senzatia de mancarime.

Aplica Dr Hart Gel Calmant pe pielea afectata pentru o senzatie de racorire.

Ochii sunt al doilea cel mai complex organ din corp, dupa creier.

Bebelusii sunt mai expusi prafului si factorilor externi.

Evitarea bailor foarte fierbinti poate ajuta la reglarea retentiei de apa.

Ajuta-ti corpul sa lupte cu retentia de apa.

Mineralele sunt combustibilul de care au nevoie vitaminele ca sa functioneze.

Asigura-te ca le ai in cantitatile necesare.

Inima pompeaza mai mult de 3.500 de litri de sange in timp de o ora.

Ajut-o sa functioneze normal.

Corpul nostru are 100,000 de kilometri de artere si vase de sange.

Asigura functionarea lor normala.

Un om inghite, in medie, de 50 de ori pe minut.

Ajuta-ti gatul sa nu simta fiecare inghititura in parte.

Tusea la copii dureaza aproximativ 10 zile.

Incercati sa le intariti imunitatea printr-o alimentatie variata.

Poti rezista pana la 40 de zile fara mancare, dar nu mai mult de 11 zile fara somn.

Un somn linistit e mai important decat crezi.

Vitamina D este singura vitamina pe care o sintetizam cu ajutorul expunerii directe la soare.

Producerea vitaminei D3 este aproape imposibila iarna.

In sezonul rece, suntem mai vulnerabili tocmai pentru ca stam mai mult in casa.

Ajuta-ti imunitatea cu mai multe plimbari prin parc.

Ai 4 perechi de sinusuri care au rolul de a izola craniul si a da rezonanta vocii.

Curata-le periodic pentru a preveni sinuzita.

Pe parcursul a 24 de ore, un om respiră de 21.000 de ori.

Scapa de senzatia de nas infundat!

Prezenta excesiva a gazelor abdominale se datoreaza in mare parte dietei alimentare dar si a aerului pe care il inghitim odata cu mancarea.

Acesta duce la senzatii neplacute de balonare.

Schimbarile bruste de temperatura iti pot afecta imunitatea.

Renunta la dusurile cu apa fierbinte in schimbul celor cu apa calduta.

Creierul utilizeaza aproape un sfert din oxigenul si din energia intregului corp.

Asigura-te ca ii oferi vitaminele de care are nevoie.

Stomacul nu are rolul principal in procesul de digestie.

Enzimele pancreatice faciliteaza digestia si tranzitul intestinal.

Este aproape imposibil sa ne acoperim necesarul de vitamina D numai din alimentatie.

Ar trebui sa bem cel putin zece pahare mari de lapte in fiecare zi.

Un os de marimea unei cutii de chibrituri poate suporta presiunea unui bloc de 9 tone.

Pentru oase rezistente ai nevoie de calciu.

Capsulele cu eliberare prelungita livreaza Vitamina C in corp pe durata intregii zile.

Ai grija ca organismul tau sa primeasca tot ce are nevoie.

Albinele folosesc propolisul pentru ca infectiile sa nu patrunda in stup.

Protejeaza-ti si tu gatul!

Antibioticele distrug atat bacteriile daunatoare organismului cat si pe cele „benefice“.

Probioticele restabilesc echilibrul florei intestinale.

Creierul uman are o capacitate de stocare de circa 2,5 milioane de GB.

Ajuta-l sa retina cat mai multe informatii.

Sedentarismul, tocurile inalte şi expunerea prelungită la soare favorizează apariţia insuficienţei venoase şi, implicit, a durerilor de picioare.

Stimuleaza circulatia sanguina periferica.

Ficatul este singurul organ care se poate regenera complet, la fiecare 40 de zile.

Mentine-l sanatos cu o dieta echilibrata si cu multa odihna.

Cand tusesti, microbii sunt aruncati in aer cu o viteza de 80km/h.

Ai grija de tine si de cei din jurul tau.

Cand vorbesti despre o intamplare din trecut iti amintesti mai multe detalii decat atunci cand te gandesti la ea.

Povestesti, iti amintesti.

Panthenolul atrage umezeala din aer, ajutand la hidratarea pielii.

Foloseste creme ce-l contin pentru a calma pielea iritata.

Statul picior peste picior afecteaza circulatia periferica.

Scapa de senzatia de picioare umflate.

Stresul cauzeaza sau agraveaza peste 90% din boli.

Asigura-ti necesarul zilnic de magneziu.

Mersul regulat pe jos imbunatateste sistemul digestiv.

E recomandat sa faci cate o plimbare oricand ai ocazia.

Există peste 200 de specii de virusuri care pot provoca simptome de răceala.

Rinovirusul este responsabil de 30-50% din cazuri.

Omul e una din putinele specii care nu sintetizeaza vitamina C din glucoza.

De aceea depindem de vitamina C primita prin hrana sau suplimente.

Stresul mareste cantitatea de magneziu eliminata din organism, facand inima mai sensibila.

Pastreaza-ti nivelul optim de magneziu!

Expunerea la soare ajuta la producerea vitaminei D in organism.

Daca expunerea nu este suficienta, apeleaza la suplimente.

Alimentatia contribuie la sanatatea pielii, a parului si a unghiilor.

Consuma alimente bogate in omega 3, cereale integrale si citrice. 

Glucozamina e mult mai eficace in cura inflamatiilor in combinatie cu condroitina si MSM.

Utilizeaza creme ce o contin pentru diminuarea durerilor articulare.

4 din 10 femei sufera de astenia de primavara

Consuma cat mai multe fructe si legume proaspete.

Acidul gastric din stomac este atat de puternic incat poate dizolva o lama de ras.

Evita bauturile acide si cofeina pentru a preveni arsurile la stomac.

Viteza de circulaţie a sângelui este de 20 – 60 cm/s.

Mentine functionarea normala a vaselor de sange.

Spanacul pierde 72% din vitamina C in primele 48 de ore de la recoltare.

Asigura-ti necesarul zilnic de vitamina C.

Problemele digestive apar foarte des atunci cand nu faci suficienta miscare.

Mergi mai mult pe jos.

Stresul si oboseala afecteaza buna functionare a vezicii biliare.

Daca nu le poti elimina din viata ta, adopta o dieta saraca in grasimi.

Copiii racesc in medie intre 6 si 10 ori pe an.

Combate afectiunile ORL.

Calciu lactic are unul dintre cele mai ridicate nivele de absorbtie a calciului in organism.

Intareste-ti sistemul osos.

Fiecare jumatate de kilogram in plus adauga de 4 ori mai multa greutate pe genunchi.

Mentine-te in forma.

Omul este una din putinele specii care nu sintetizeaza Vitamina C din glucoza.

De aceea, depindem in exclusivitate de Vitamina C primita prin hrana sau suplimente.

Ficatul elimina cel mai eficient toxinele intre orele 1 si 3 noaptea.

Ca sa-l ajuti, cel mai bine ar fi sa dormi profund in acest interval.

In aproximativ 30% din cazuri, infectiile urinare se repeta in urmatoarele 6 luni de la prima aparitie.

Consuma cat mai multe lichide, ceaiuri de plante sau apa, pentru preventie.

Dupa un tratament de o saptamana cu antibiotice, flora intestinala se reface in 6 luni.

Ajut-o sa se refaca mai repede cu probiotice!

Cine e Dr. Hart?

Dr. Hart este un medic modern în adevaratul sens al cuvântului. Nu doar un bun profesionist, dar și un fin psiholog. Întelege cât de important este suportul moral, grija și atenția acordată fiecărui pacient. Asta este în opinia lui diferența dintre un medic bun și unul foarte bun.

Detalii

ARTICOLE

Cum prevenim aparitia durerilor articulare?

Articulațiile facilitează mobilitatea si flexibilitatea corpului. Iată cateva metode prin care îți poți proteja articulațiile și preveni din timp apariția durerilor articulare. Atenție la postură! Dacă ai un job care presupune foarte mult stat pe scaun, asigură-te că poziția gâtului, a spatelui este una comodă, care solicită cât mai puțin articulațiile. De asemenea, găsește un echilibru între […]

Detalii

DE UNDE CUMPĂR?

Produsele Dr. Hart sunt disponibile în rețeaua de farmacii Sensiblu​. www.sensiblu.com

Detalii